تقدیر و تشکر از شیهان امینی ریاست وقت هیئت کاراته استان هرمزگان
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تقدیر و تشکر از شیهان امینی ریاست وقت هیئت کاراته استان هرمزگان
دسته بندی : ,,
  • بازدید : (567)

أَمْ نَجْعَلُ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ كَالْمُفْسِدِينَ فِي الأرْضِ أَمْ نَجْعَلُ الْمُتَّقِينَ كَالْفُجَّارِ (٢٨)

آیا ما آنان را که به خدا ایمان آورده و به اعمال نیکو پرداختند مانند مردم مفسد در زمین قرار می دهیم؟یا مردان با تقوی و خدا ترس را مانند فاسقان بدکار جزا خواهیم دادسوره ص آیه 28 ترجمه الهی قمشه ای

هیئت کاراته استان هرمزگان

تقدیر و تشکر از شیهان امینی ریاست وقت هیئت کاراته استان هرمزگان

با سلام

بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر از تماس تلفنی استاد امینی و بیان معضلات کاراته استان که با میان جگری و درایت ایشان حل شد و خدمات ارزنده ای که در طول مدت 4 سال ولی ماندگار در تاریخ کاراته استان داشته که ان شاء الله این خدمات باقیات الصالحات برای ایشان و شادی روح فرزند مرحوم کاراته کای دلبند گردد ؛می نمایم. از اینکه ابراز همدردی نموده و راهکار های ارزنده ای بیان نمودیدکه چراغ راه حرکت باشد سپاسگزارم .

امید هم همین است که افراد با وجدان در جای جای استان پهناور هرمزگان در راستای اعتلای جسمانی و روانی آینده سازان خصوصاً دررشته جذاب کاراته تلاش ارزنده ای نمایند و از منصب خود به نحو شایسته برای شکوفایی هرچه بیشتر استعداد های بالقوه این استان استفاده نمایند .

برای رفع نگرانی استاد لازم است بیان نمایم نیرنگ ها همیشه بر بستر تاریکیهای جهل و عدم آگاهی قرار داردو هیچ تأثیری روی ساختار فهم انسان های مطلع نمی تواند داشته باشد وسرانجام هم وعده خدا در آیه 5سوره قصص محقق خواهد شد.

وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الأرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ (٥)

وما اراده کردیم که بر آن طایفه ی ضعیف ذلیل در آن سر زمین منت گذارده و آن ها را پیشوایان خلق قرار دهیم و وارث ملک و جاه فرعونیان گردانیم.(آیه 5 سوره قصص)

مصیب ذاکری

دَان 2 کاراته سبک شوتوکان JKA




برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: